Літо в Європі: Лігурія та Маджоре - 22 Липня 2013 - Туристичні блоги – Чернігів для туриста
Субота, 03-Грудень-2016, 17.42.13

Головна » 2013 » Липень » 22 » Літо в Європі: Лігурія та Маджоре
00.39.32
Літо в Європі: Лігурія та Маджоре
Подорож по ЄвропіМотоподорож мрії по літній Європі триває. У першій частині були Карпати, 1 000 км без перерви і під дощем, токайські вина і озеро Балатон. У другій ми оцінили чарівність Граца, проїхали через Альпи і переконалися, що два дні для Флоренції - це занадто мало. У третій частині ми поснідали в К'янті і перевірили в якому стані падаюча вежа в Пізі. А ось і четверта частина: про піші маршрути Чінкве-Терре і про те, як нам жилося в середньовічному особняку.

Як би довго не хотілося залишатися в Тоскані, полювання до зміни місць вела нас далі в Лигурию. Треба було з'ясувати, чому сюди прагнуть люди і чим це місце краще всіх інших.

Рік тому ми вже були на Лігурійському узбережжі в Генуї, але це не курорт. Генуя - справжній портове місто з усіма його атрибутами: численними барами, які пропонують безкоштовну закуску до дешевої випивки; вуличними музикантами, неодноразово скористатися послугами дешевих барів; молодими дизайнерами, продають свої хитромудрі поробки; латиноамериканцями, продають молодим дизайнерам речовини для створення хитромудрих виробів; жінками , продають себе латиноамериканцям, які продають молодим дизайнерам речовини для створення хитромудрих виробів.

Але є й зовсім невинні розваги: океанаріум з тюленчікамі, ресторани з меню, написаними від руки, захоплюючий вид на місто та море, біосфера з червоними пташками. І багато іншого, що дозволило визнати Геную срібним призером у списку кращих міст для Барфлі.

Цього разу на шляху нашого проходження лежала Спеція, теж порт. На перший погляд, не гірше Генуї. Треба як-небудь спробувати.

Прямо від Спеції ми повернули в Лигурию, автобан вирішили ігнорувати, 100 км їхали більше трьох годин. Зате по яку красу! Дорога нагадувала шосе № 1, що веде з Лос-Анджелеса в Сан-Франциско, тільки небезпечніше. Проїхавши півдорозі, побачили закриті ворота: «дороги немає, все погано». Погано? Вони М3 не бачили! Але хлопці, що їхали назустріч, сказали, що проїхати можна. Ми і проїхали.

Зупинилися в невеликому курортному містечку Дeйва-Марина між Спецією і Генуєю. Взагалі, Лігурійське узбережжя - це таке місце, де люди повинні віддавати гроші іншим людям за незначні послуги або майже просто так. Наш містечко жив згідно з цим паттерну, але не розраховував на те, що у туристів буде багато грошей, тому і якість послуг було не дуже: їжа несмачна, номер розвалюється. Рів'єра для бідних.

Але варто було потерпіти ці незначні незручності заради можливості доїхати до Чінкве-Терре.

Чінкве-Терре

Чінкве-Терре я мріяла побачити давно. Так як інформації в інтернетах не дуже багато, моя уява отрісовиваємих альтернативну дійсності картину: довге узбережжя з акуратними вилизаним селищами, плавно переходять один в іншій, милі ресторани з білими скатертинами і вишколеними офіціантами, багата публіка, фланірують вздовж набережної в «Гуччі»: дорого і пафосно.

Два рази не вгадала!

Чінкве-Терре - це п'ять окремих містечок: Ріомаджоре, Манарола, Корнілья, Вернацца і Монтероссо, які деруться кожен на свою гору і знаходяться один від одного на досить великій і труднопреодолімимі відстані. При найближчому розгляді виглядають вони далеко не новими і зовсім не пафосними. Туристи тут з тих, хто не боїться труднощів: основний дозвілля цих місць - піші прогулянки по горах.

Дістатися до містечок можна тільки на поїзді. Особистий транспорт доступний виключно місцевим жителям за спеціальними перепустками. Чінкве-Терре - це національний парк, включений до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Між містечками - безліч піших стежок різного рівня складності, завжди з неймовірним видом на море.

Найвідоміша стежка - Дорога любові (Via dell'Amore), з'єднує ближній до Спеції Ріомаджоре і Манарола. Це упорядкована 850-метрова дорога з атракціонами по ходу. Десь бенд грає джаз, десь місце для замочков, далі тунель, розписаний романтичними графіті. Дорога любові платна, що мене особисто трохи збентежило. Це ще й перспектива опинитися в «одному з найромантичніших місці у світі» з натовпом туристів.

Цього разу все обійшлося: дорога в цей день була закрита. Зате ми опинилися на іншій, що з'єднує Корнілов, яка не має виходу до моря, і Варнаццу. Це одна з найдовших і непростих стежок в Чінкве-Терре - 4,5 км, півтори години ходу. Втомилися.

На вечерю були макарони з песто і американські хлопці, які приїхали сюди на медовий місяць. У Тоскані і Лігурії дуже багато американських туристів. А по дорозі ми зустріли мотоделегацію з Канади. 14 людей приїхали до Франції, взяли такі ж мотоцикли, як у нас, і вирушили в подорож з точки А в точку А: Доломіти, Тоскана, Лігурія, Прованс ...

Ось збірний образ європейських мотомандрівників. Пара, хлопчик і дівчинка, обом за 50 або близько до того. Їдуть на туристичному мотоциклі або на «харлеї». Дуже добре екіпіровані: ніяких джинсів, текстильна куртка, мотоштани, мотоботи. Іноді подорожують групами по 3 мотоцикли та 5 осіб. Завжди усміхнені і готові перекинутися парою слів.

Втеча з Лігурії

Після Чінкве-Терре ми вирішили зупинитися в Сестрі-Леванте. Теж з моєї ініціативи. Дуже вже привабливими здавалися ці зрощені будиночки і місто, поділений скелею на дві частини, а також манило сонце і море і можливість не лазити по горах. Але, приїхавши в пункт призначення, ми якось скисли. Курорт заради курорту, до того ж дуже дорогою. З'ївши морозиво, ми вирушили на північ.

Озеро Маджоре і середньовічний особняк

Як би вибачаючись, що не виправдала наші очікування на узбережжі, доля запропонувала нам пожити в середньовічному особняку Castello di Frino з видом на Маджоре в місті Гіффен. Так би ми навряд чи, але тут «замок» оголосив про знижку в 50% і ми залишилися на три дні.

Поруч із будиночком для прислуги сім'я з Південно-Східної Азії мила морських свинок. Не встигла порахувати, скільки їх було, точно більше шести (свинок, які не робочих), мені запропонували забрати одну.

Перший власник цього старовинного будинку народився у 1340 році, про що свідчить генеалогічне древо, виліплене на стіні. Будинок досить довго залишався в руках однієї сім'ї. Потім він опинився у володінні Cardinale Morigia, він і розбив тут сад за канонами того часу, з фонтанами, статуями і доріжками.

Зараз сад прийшов у деяке запустіння. Як і весь «замок», але це тільки на перший погляд. Весь функціонал підтримується в гарному стані, ліжка не скриплять, привидів не виявлено. Хоча ми їх чекали.

Не дуже уявляю, скільки грошей і сил потрібно, щоб підтримувати в порядку така величезна будівля, але місцева керуюча прекрасно справлялася. Велика, що не дуже італійської зовнішності жінка постійно перебувала в русі. Будь-який наш каприз виконувався протягом декількох секунд. При цьому вона співала, із задоволенням вступала в діалоги, але аніскільки не нав'язувала своє суспільство. Розповіла, що намагається вчити мови, англійська був чудовий, а під горілку вона і по-російськи заговорить. Ми навчили її слову «яйця», так як на сніданок сервірувати омлет з беконом, сир, пармськая шинка і фрукти.

Взагалі, до цього моменту з їжею нам не щастило. Ми мандрували вже більше двох тижнів, а найсмачнішим, що ми пробували, виявилися сосиски на заправці недалеко від Будапешта. Ці сосиски ми запримітили ще два роки тому, по дорозі до Франції, з тих пір вони займали досить високу позицію в рейтингу найбільш смачних страв.

Але майбутній вечір виправив ситуацію. Господиня порекомендувала ресторан в монастирі над містом. Втомлені, ми ледве забралися в цю гору, але зусилля були варті того.

У ресторані ми були одні. Зустрів нас літній господар, дуже ревно поставившись до нашої спробі зробити замовлення на мові оригіналу. У голові - каша з французької, іспанської та італійської. Згадати, що з цього що, складно.

Але їду порадив відмінну. Шматок окосту під рукотворним майонезом, полента з білими грибами і соусом з горгонзоли для мене і м'ясо з тим же соусом і трюфелями для мого супутника. «А гриби я тільки що зібрав он у тому лісі», - з гордістю повідомив господар. Через пару днів ми повернулися і попросили у господині пасту з таким же соусом. Вона сказала: «Ні! Паста буде з помідорами і білими грибами, а горгонзолу я принесу вам на блюдечку (додавши про себе: раз вже ви росіяни такі збоченці) ». І даремно. Білі гриби з помідорами, як я і передбачала, несмачні.

На другий день сходили погуляти в Вербену. Якщо кожен італієць має «право на морі» (практично всі пляжі в Італії - громадські), то на озера ці права не поширюються: узбережжі все забудовано віллами. Права на тротуар нас теж позбавили. Тому прогулянка до міста була вельми некомфортною. Довелося йти по проїжджій частині назустріч мчить італійцям. Та й не коштувала того експедиція: у місті було нудно: наскільки барів, кілька магазинів, пара площ.

Куди приємніше було проводити час у замку з видом на озеро. Писати, читати, працювати, влаштувавшись в старовинному кріслі або в саду. Два рази на день з інспекцією приходила місцева кішка, зовсім не така вгодована, як тосканські зверюги. Терлася об ноги, робила коло, брала пару погладжувань і йшла далі по своїх справах.

Увечері ми сиділи на гойдалках, пили вино і дивилися на зірки. Нас чекала Франція: Монблан, Шамоні, найвищий автомобільний перевал в Європі, Прованс. Потім Андорра.

Джерело: travel.mail.ru

Категорія: Советы туристам | Переглядів: 778 | Додав: chernigovec | Теги: Чінкве-Терре, Лигурія, Лігурійське узбережжя, озеро Маджоре, Генуя | Рейтинг: 0.0/0